Jag bor i Paris nu (inte jag då alltså...)

Bloggen "Jag bor i Paris nu" har just kraschlandat högst upp på favoritlistan. Yasmina skriver så skönt bittert fast inte illa menat (tror jag, hehe) att jag dör. Hennes beskrivning av de olika nationaliteterna i hennes klass är så skön! Om jag någonsin kommer till Sorbonne kommer jag vara förberedd, men, jag tror jag kommer klara mig bättre ihop med asiaterna! 2 års vana totalt härifrån liksom.

Men, bloggen är sjukt kul! Klicka in nu på en gång, den har bara vart igång sen januari så du hinner precis som jag läsa igenom hela =) Bäst är ändå hennes judiska vänner med en sån skön självdistans. Jag vill också vara i Maraisområdet av Paris. Nu!


Bild: Skärmdump från http://jagboriparisnu.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0