Lunch på Julie's...

Vi käkade lunch på Julie's innan vi drog vidare till Nimmaheimen området för att hitta ett café att plugga på. Vi hamnade på iBerry Garden. Ska visa bilder därifrån sen eftersom stället är väldigt ballt! Glassen var inte lika god som förväntat... inte alls tillräckligt god med tanke på iBerry's rykte.

Förresten var jag ute och sprang igen imorse! Har lyckas göra den varannan- var tredje dag på sista tiden. Idag sprang jag hela en timme! Bra mig. Kanske därför jag totalt kraschat ihop och blivit sjukt trött? Orkar inte göra nånting... får bli nya tag med plugget imorn!

English summary
Vi ate lunch at Julie's before heading to Nimmaheimen to study. We ended up at iBerry Garden but the ice-creams were a bit.. well, I had really high expectations seeing the reputation of the place... The café however is really funky, come back later, I'll show you some pics! Btw I went running agin this morning and kept at it for one whole hour! Congrats me!



Me at Julie´s, photo by Chris!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken liten sötnos.

Kram

2010-03-12 @ 17:58:21
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Dead by April är riktigt bra! :D Nämen shit vad coolt att du intervjuat dem!? :O När gjorde du det? I vilket sammanhang menar jag?

Fett coolt!!

Kram

2010-03-12 @ 21:52:16
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Långt hår du fått! Fint! :)

2010-03-16 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0