Måndag?

Dags att hoppa in i rätt veckorytm nu. Tisdag. Tisdag. Tisdag. Känns fortfarande som måndag. Skit samma.

Måste plugga massor idag. Skriva rent intervjuerna för veckans uppsats bland annat. Städa lägenheten känns inte så kul det heller...

Förresten så tycks det strula (igen) med att lämna kommentarer! Det är jättetrist och jag tror det är blogg.se's fel. Deras server verkar inte klara av alla bloggar de har tyvärr. Dessutom lägger jag upp inlägg men så publiceras de ändå inte...

Jag ska nog flytta allt till wordpress istället! Ska se om jag kan fixa även det idag =)


Foto: Wilda Nilsson

Jag vill ha helg igen. Det var så skönt att chilla vid sjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0