Många stickor små...

Då var det helg då! Eller... jag märker ju aldrig någon skillnad. Om det är nått man saknar här så är det faktiskt den där helgkänslan. Men jag klagar inte, det är ju helt grymt det jag gör och att kunna planera sin egen tid som man vill. Faktum är att jag börjat få en liten rutin med att sitta på Starbucks och läsa all den kommande veckans litteratur på söndagar. Det är nice eftersom man blir förberedd inför veckan och har tid att repetera i lugn och ro under veckan.

Sedan kan jag såklart ta ledigt nån dag i veckan så att säga. =)

Fast nu har jag kalasmycket att pyssla med. Ska skriva Burma-artikeln, intervjun för Utemagasinet, söka lite jobb inför sommaren, plugga och jaga efter Christer Fuglesang. Yes. Upptagen helg således!

I Chiang Mai säljs mängder av tändsticksaskar för ca 2-3 kronor styck. Tyvärr går väl inte vinsterna till något vettigt men jag visar gärna vad jag står för även på detta enkla sätt. Man måste ju ändå ha tändstickor!

Alla steg i rätt riktning. Många stickor små... Hur engagerar du dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0