Skype. Plugg. Film.

Jag har noll fredagskänsla idag till skillnad från förra fredagen, hehe. Problemet med att plugga, särskilt på distans, är ju att måndag kan bli lördag bara man själv vill. Eller vad då problem? Beror på hur man ser det!

Hann prata med fina Nicole idag över Skype! Synd bara att mottagningen var så dålig... det var den däremot inte på mötet jag hade härom kvällen. Snart får ni veta vad det innebar! Sjukt kul! Annars då? Väntar på att klockan ska bli lite mer i Svea så att jag kan ringa familjen. Varför ska folk jobba så länge på fredagar... halvdag hallå?

Jag är snart klar med tentan. Klapp på axeln. Ett par dar för tidigt. Fy fan vad jag är bra. Såg förresten att Lycknis.se efterlyste studenbloggare. De vill ha nån som pluggar i Sverige och lever studentliv osv osv. Ett tips för nån där ute? Två inlägg i veckan= 500 kr i kurslitteraturpengar varje månad. (Camilla- ANSÖK!)

Vet ni en sak? Är man pluggis kan man håva in fördelar av alla möjliga slag. Hoppas nu jag är tillräckligt mycket häst för att galoppera till Paris. Denna väntan tar död på mig! Fördrev lite tid med filmen Fishtank. Uppenbarligen konstig/ deprimerande/ artistisk nog för en 5:a av DN.


Utanför Juicy 4 you igår - mest cheesy namnet någonsin men de pressar Chris wheatgrass gratis. Nyttigare shots får man leta efter.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Mysig bild:)

2010-03-26 @ 18:25:50
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0