Sunshine award

Jag blev glad när jag såg att Jenny gett mig ett så kallat award. Alltid kul när bloggen uppskattas!
Sen tycker jag det är ett bra sätt att sprida sina favoritbloggar!

Som vanligt ingår en hop "regler".

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Här kommer 12 favoriter som jag älskar att läsa och inspireras av (utan inbördes ordning) just nu. Finns såklart fler men håller ni utkik här i min "Bloggar jag gillar"- kategori kommer ni hitta dem så småning om!

Cheri Ferferi

Solli i Paris

Parislisa

Mamma jag lever

Jag bor i Paris nu

Mirandas Minut

Christine i Paris

Lost cyclist

Blogga i Berlin

Fredrik Ericsson

Janne Corax Mer en hemsida men skönare snubbe får man leta efter.

Soft Cotton


Kommentarer
Postat av: Karin i Nice

Ååh tack, vad glad jag blir! :D Ska snart göra detsamma!

2010-03-03 @ 12:37:58
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Christine

Vad gullig du är :-) Men oj, nu måste ju jag göra samma sak! För trött för det :-P

2010-03-04 @ 11:14:25
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej men oj, det hade jag missat! Stort TACK!! Hoppas att allt är bra med dig, har inte haft sa mycket bloggtid den här veckan.



Kram fran Dubai :)

2010-03-04 @ 15:44:04
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0