Två dagar kvar i Chiang Mai

Två hela dagar kvar i Chiang Mai då... på torsdag klockan 13 åker vi till Mae Sot. Vi har ännu inte bestämt oss för om vi ska komma tillbaka hit sen men justn u känns det som om Bangkok lockar mer. Jag älskar den staden! Jag förstår inte hur man kan tycka den är kaosig, smutsig och så vidare.

Kan bero på att mina perspektiv är lite annorlunda? Jag jämför med Katmandu (Nepal) och New Dehli.

Dagen då? Ett kapitel kvar att läsa sen är jag klar med veckans plugg eftersom jag redan lämnat in uppgiften, haha. Ska kommentera tre andra studenters uppsats bara. Skumt det där. Vissa veckor är lätt som en plätt, andra är supertuffa. Fast, nu hinner jag skriva lite på kommande artiklar och intervjuer! Kanske även planera för sommaren. Lita på att den kommer att bli spännande!


Foto: Wilda

Jag har ju klagat järnet på Chiang Mais trottoarer. Måste visa en av de få som är funktionabla!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej! Nu sticker vi iväg pa semester sa jag kanske inte kan titta in sa ofta. Ska bli spännande att se var du haller hus nästa gang jag tittar in. Hoppas allt gar bra vad ni än bestämmer er för!



Kram Lisa

2010-03-30 @ 09:15:37
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0