Ut och kuta

Nej, men hallå!

Nu jävlar ska det ut och springas innan jag hugger i med tentaplugget. Varannan eller var tredje dag är det som gäller. Kanske behövs? Ni vet att thailändare kan vara väldigt ärliga ibland...

En kille/man såg min bakgrundsbild på datorn som är på mig i Varanasi, Indien.

Snubben: Ah! Look. Now you look much better then 1 year ago!
Sen vänder han sig till Chris: You wait one more year, then she will look more better!

Börjar tröttna lite på sånt även om det är sjukt kul! Jag menar orka höra "oh, you so big" var och varannan dag. Fast, det är inte på grund av dem jag springer- vill bara klargöra det =) Jag satsar på Tjejmilen! Nån mer som är sugen?

Här kommer en hurtig bild från Nepal då! Strax efter Varanasi så jag har kanske en ursäkt för looken? HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0