Vardaglig vardag även i Thailand

Idag har varit en supervardaglig vardag minst sagt. Upp och hoppa (eller inte, var seg och hade sovit dåligt) och sen läsa lite bloggar, nyhetssajter osv medan jag käkade gröt. Pluggade lite innan vi drog till stan och käkade på Jacky's place. Plugg på Starbucks efter det. Nu är vi hemma igen och segar. Mat och film är kvällsplanen.

Ibland är thailivet inte roligare än så, hehe. Eller jo, jag har massa intressanta blogginlägg på G!

Så här vardagligt är det:



Men, Sonay (ungdomssekreterare på FN förbundet) tipsar om att man kan gå en ordförandekurs för att kunna hålla i FN rollspel i skolor och sånt. Läs om det: http://www.fn.se/ung/hant-och-sant/ordforandekurs/

Finns så mycket kul att engagera sig i! Vill ju typ bara hem. Men, jag ska göra det bästa av tiden här borta genom att åka till Mae Sot 1 april! Mer om det i ett senare inlägg!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Svar: Ja, haha, det tänkte jag inte änns på :P

2010-03-23 @ 16:51:27
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0