Veckans blogg

Jag gillar ju när det länkas fram och tillbaka mellan bloggar =) Nu kom chansen min väg igen! Veckans blogg- röstningen är igång och hittills har jag såklart röstat på mig själv en gång. Nu är det er tur, hehe.

KLICKA HÄR. Sen skriver du nr 2 i kommentarsfältet!

Annars känner jag mig uppåt efter en natt med AC! Svalt och skönt... Sista heldagen i Chiang Mai är officiellt inledd! Ska plugga lite och jobba mycket. Packa mer och städa inget alls, hehe. Flyttstädning kostar 45 kr = VÄRT. Eller vad säger du mamma?

Igår hängde vid med en polare i Buak Hat parken. Archer's var stängt, vad är det för påhitt? Påsklov eller vad? Vi hann också med att köpa riktigt bröd på Rimping så en superfrulle har just avnjutits. En latté på det skulle sitta fint!


Foto: jag som alltid

Visst får man höstvibbar av bilder? Lys upp mörkret då genom att, som sagt, lägga en röst HÄR. Tack för det =)

Kommentarer
Postat av: mamma

tänk om....... städhjälp. Jaaaaa... nu kommer du ju hem. Arbetsvilkoren får vi diskutera hi hi..

Kram

2010-03-31 @ 19:29:57
Postat av: Matilda

Flyttstädning för 45 kr ?????



Jag skulle vara glad om jag fick en flyttstädning för 45 kr per kvadratmeter.



/Matilda

2011-05-16 @ 20:05:25
URL: http://www.hittaflyttstadning.se
Postat av: Josse

Håller med Matilda, en flyttstädning för 45 kr per kvadratmeter är en mer rimlig siffra. Skratta dig lycklig för att du fått städningen så billig. En städfirma är något dyrare.

/Josse

2012-03-19 @ 23:07:54
URL: http://www.hitta-stadfirma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0