Afrodans och indisk peppmusik

Förutom att plugga idag så ska jag träna afrikansk dans på SATS. Äntligen har de lite roliga pass i Jakobsberg! Jag har aldrig testat förut så vi får se hur det går =) Känner mig pepp hur som helst!

Förutom det försöker jag peppa igång denna gråmulna dag med lite indisk kvalitetsmusik. Lyssna på denna låt:



Lakh lakh!

Update:
Nu har jag kört Afropasset och det var grym kul men svårt! Jag dansade barfota men är inte van vid sån träning, det var länge sedan jag körde gymnastik sist ju. Det känns som om huden typ lossnat, djupa blåsor eller nått. Gah. Men jag kommer köra Afro igen helt klart! Kommer gå bättre när jag vant mig. Bra träning var det hur som helst!

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Afrikansk dans är superkul. Jag brukade också gå det! Efteråt brukade jag ha träniingsvärk på ställen jag trodde det inte fanns muskler på. Så otränad är jag och så bra är Afrikansk dans!

2010-05-10 @ 15:31:34
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0