Alla barnen hade en blogg...

...utom Siv, för hon hade ett liv.

Men. Aja. Tur att jag är en så himla bra och populär att jag måste uppdatera mitt i natten då?

I tankarna just nu är den bästa svenska förolämpningen: Skit i en hink din jävla bänkrunkare. Annars funkar din schletna fastlandsrauk i alla lägen.

Det var sinnesjukt kul när jag, ca 03:14 en natt i Chiang Mai, försökte överföra denna vitala information till Evan (britt). Go shit in a bucket, fuckin benchwanker och you hackneyd sea- stack. Klingade såklart finast på Evans 'lätt' brutna/ icke existerande svenska.

Lite mer Stockholmskärlek också: Fan vad alla som går på stan är snygga! Särskilt på Söder utanför kontoret där jag hängde idag! Lämna hoodsen och bli söderböna på heltid? (gör gangsta tecken i form av ett W, för Wilda och Vällingby och tycker jag är rätt hardcore på riktigt)


Foto: jag som alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0