Bra bokföringsprogram, hålfötter och asiatiska poseringar?

Nu vill jag ha tips på bra och billiga bokföringsprogram!

Gärna sådana man kan få billiga/ gratis som student. Har hört att sånt ska finnas =)

Annars så gick joggingrundan sjukt bra. Snabbt. Tills jag slutade springa och lyckades sträcka hålfoten... vaddå amatörernas afton i skogen. Aj! Nu försöker jag panikstäda inför lite besök. Det går sådär.

Jag tänkte visa hur duktig jag varit som sprang. Men upptäckte att jag var så tomatröd i ansiktet att jag inte vågade visa mig för er. Tur att allt man behöver göra är att fixa en bild svartvit. Nyckeln till att se bra ut på webben, gör dig svartvit!

Kolla fort på bilden.



Okej. Lite muppigt ansiktsuttryck, men kolla benet bakom mig, haha!

Nu lyssnar jag på Segertåget- låten på P3. Jää. Camelot, nu kör vi! Kolla förresten bilderna hon la upp från förra helgens spektakel här. Jag är skitfin och asiatposar hela tiden! Hehe!


Foto: Camilla (eller tog Sara, bredvid mig, bilden?... in i dimman!)

Hur stretchar du förresten?

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Men jösses! Vilken hårman! Så vackert hår du har Wilda! Fler bilder på din kalufs tack!

2010-05-13 @ 19:37:39
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Wilda

Tack! =)

Vi får väl se om det dyker upp nån, hehe!

2010-05-14 @ 10:31:20
URL: http://wilda.blogg.se/
Postat av: Solli

Jag använder Fortnox till mitt företag, superenkelt att använda, bra support och ganska billigt.

Kram!

2010-05-19 @ 14:36:48
URL: http://sollis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0