Livet i korridor

Efter att ha hälsat på syrran måste jag ju säga att jag blivit sugen på att bo i korridor. Det är nog bra att ha sunkat runt som backpacker innan man börjar plugga för du känns både rummet och de halvrisiga gemensamma utrymmena riktigt nice!

Om det blir Göteborg i höst ska korridoralternativet kollas upp. Har redan stött på lite intressanta (läs halvskumma) människor så potentialen att hitta vapendragare tycks ändå finnas. Hade jag varit serietecknare hade jag lätt gjort en inspirerad av studentlivet i korridor. Finns mycket att hämta liksom. Sen skulle jag sätta upp seriestripparna på kylen utan att folk visste att det var jag. Hehe.

Synd att jag avslöjade planen nu bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0