Hårresande för Ferferis skull

Ferferi önskade sig en bild på mitt fluff, so here goes. I relativt ofixat skick förvisso. Jag missbrukar annars både hårspray och tuperingskam.

Hm. Jag borde kanske färga håret? Igen? Eller typ slinga? Jag är så dålig på sånt där... Kan ni inte hjälpa mig lite här? Up- date: Det här är så gott som min naturliga färg alltså, lite rödare än vad det är egentligen och det är ite ljusare än på bilden.



Dags att återgå till uppsatsen. Jag kan i princip konstatera efter 15 sidors analys att Shwe Gas Project kommer påverka Burma negativt sett till brott mot mänskliga rättigheter, politisk marginalisering, ojämn resursfördelning och minskad påtryckningsmöjlighet från omvärlden gällande demokratiprocessen när Burmas junta isolerar sig från dessa genom intäkter och politiskt beskydd från bl. a Kina.

Och jag tycker synd om Camilla nere i Göteborg som lider av störande oljud på biblioteket. Bordsgrannen smaskar tydligen i sig äpple efter äpple på en mycket högljutt och slaskigt sätt. Sluta upp med det säger jag!

Pluggfokus var det ja...

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Haha TACK! Vilken skönhet du är :) Älskar ditt hår. Om det är din naturliga hårfärg så vet jag inte vilken lott jag drog här i livet som inte fick det där fina. Så kul att få se hur som helst, fina du!!!

2010-05-17 @ 15:24:33
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0