Holland was great!

Jag har haft en så sjukt grym tid i Holland. Vi har varit i både Amsterdam och Bant under kursen och jag har träffat så många underbara och inspirerande människor. Nog har det varit lite ironiskt att jag inte uppdaterat bloggen när kursen handlade om sociala medier... men, jag har verkligen haft fullt upp och prioriterat bort bloggen.

Nu är det stora frågan- fortsätta blogga eller inte? Jag bor ju inte utomlands längre så att blogga om Bangkok går såklart bort. Jag ser fram emot en kick- ass sommar i Sverige med mina älskade vänner och familjen. Sedan blir det kanske en tripp till Bulgarien och Turkiet för att hälsa på nya vänner och förhoppningsvis får jag besök från både England och Lettland. I vår flyttar jag ju ned till Paris dessutom tack vare stipendiet på 30 000 kr som jag tilldelats!

De flesta jag känner jag ju inte svenska heller så om jag ska blogga vidare får det bli på engelska... jag har en rätt cool idé faktiskt.

Nu vore det ju toppen med lite feedback från en läsare (om ni fortfarande kollar in här?). Vill ni höra nått om Holland innan jag slutar blogga här?

På bilden: Nicoleta (Rumänien), Kirill (Ryssland), Tsveta (Bulgarien), Gökhan (Turkiet), Jag (Sverige, hehe) och Memo (Turkiet) = delar av skönaste gänget ever!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Snälla, sluta inte blogga! Har följt din blogg nästan från starten. Du inspirerar mig så otroligt mycket! Du gör allt det jag bara drömmer om att göra. Du lever liver, reser en massa, pluggar, bloggar och engagerar dig i viktiga frågor! Jag ser upp till dig! Nu när jag läser vad jag skriver så känns det lite löjligt, men jag menar verkligen det (A)



Visst, har du tröttnat på att blogga ska du givietvis inte göra det längre, men om du har minsta lilla bloggsug kvar, så fortsätt! Din blogg är den första bloggen jag läser varje dag! Älskar det du skriver!

2010-05-30 @ 21:13:46
Postat av: Ferferi

Nej! Ska du sluta? :(

2010-05-31 @ 01:33:28
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Louise

Vad är det jag läser? Galna kvinna! Givetvis ska du fortsätta blogga.

2010-06-07 @ 13:52:40
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det klart att du ska fortsätta! Jag vill följa med till Paris ju! :)

2010-06-21 @ 14:19:37
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0