Kaffepaus på Ubuntu...

... är precis vad jag skulle vilja ha. Eller åtminstånde en god latte här hemma. Men icke. Hur ska jag orka plugga vidare nu då?

Bara att tvinga sig själv antar jag men det är svårt när solen skiner ute (äntligen!) och så mycket annat vore roligare. Dessutom har jag massa jobb att fixa. Kan ju avslöja att det har med P3 Planet att göra!

Har hunnit med en repa på gymmet igen! Känner mig superpepp med träningen så det är i alla fall bra. Från och med imorn är det ju "helg". Kristiflygare ni vet. Alltid bra att få sån "bonus" även om man lämnade kyrkan det första man gjorde när man fyllde 18! Har hur som helst massa underbara kompisar att träffa =) Det är rätt skönt att vara i Sverige!



Tack för hjälpen men hemsidetips allihop! Och tack Solli för att du börjat blogga igen! Nu får jag Pariskickar utöver fina Ferferi =) Och Göthe, när blir det moms/bokföringsgenomgång då? Vore sjukt snällt!

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Sötis! Det låter som du har det har det alldeles fab hemma också!

2010-05-12 @ 19:33:58
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0