Lilla Stockholm

Allt känns så litet här omkring tycker jag. Jag kan knappt gå en meter utan att jag springer på folk jag känner. Men jag gillar't! Tog en öl med en gymnasiepolare igår och vem hängde med honom om inte en från högstadiet, hehe! Värsta återträffen, trots att jag inte fattat innan att de känner varann. Kul hur som helst =)

Hej och hå. Jag får hålla mig i Sverige lite mer så jag hänger med på vad som händer!
... jag ska bara åka till Amsterdam/ Bant först!



Idag är det möte på nya jobbet, plugga, gymma och hänga med Nicole! Pepp!

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Ja, Stockholm är en jättefin och mysig liten by! ;) Känns alltid sjukt litet när man varit utomlands!

2010-05-18 @ 20:33:08
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0