Plastic fantastic?

Här om dagen fick jag ett så kallat Plastic Award av grymma Ferferi och det var just motiveringen jag bled glad för. Hon tycker jag inspirerar med mitt engagemang. Sånt blir jag såklart glad av att höra (till och med sådär barnsligt jätteglad) och tänkte därför ta chansen att tipsa om några andra riktigt inspirerande bloggar.

Nu skiter jag i "reglerna" som följde med denna utnämning. Jag utnyttjar med andra ord min suveränitet här på bloggen och creddar tre coola brudar som liksom suddar bort det plastiga i bloggosfären. Som inspirerar på andra plan. Som bloggar toalettbilder, löpartajts och osminkade fula miner. Och som är extremt smarta och vettiga på alla sätt.

Hanna Fridén. Mirandas Minut. Cissi Wallin. In och läs, jag kommer inte ha några läsare kvar när alla hittat till dessa tre coola tjejer.

Och i Hannas ära måste jag blogga en halv dagens outfit. Långkallingar på! Och, yes, Miranda- nu sticker jag ut och springer!




Kommentarer
Postat av: Emmy

WORD!

2010-05-13 @ 16:39:53
Postat av: Miranda

Åhhh!! Tack så mycket, så många fina ord :D



btw hur gick löparrundan?? ;D

2010-05-13 @ 17:14:18
URL: http://www.mirandasminut.se
Postat av: Ferferi

Men vad kul! Hanna Fridén var jag en starkt troende läsare av jättejättelänge. Läste VARJE dag i säkert två års tid. Kommenterade ofta också. Vet inte vad som hände men tittar inte in lika ofta längre vilket är synd. Tycker hon är superbra. Får ta och gå tillbaks till gamla vanor igen helt enkelt.

2010-05-13 @ 19:35:47
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0