Pushkar: också vardag

Foto: Wilda Nilsson
Jag har ibland en märklig känsla av att platser jag inte befinner mig på för tillfället slutar existera. Nu är jag inte så ego centrerad att jag går och tänker så hela tiden men är det inte lite märkligt att föreställa sig vad som händer just nu i till exempel Pushkar, Indien? Att folk snart kommer vakna och dra igång sitt vardagsliv där borta?
Och här sitter jag i Sverige igen... men det är allt skönt! Särskilt för att jag har så himla grymma vänner här hemma! Tack allihop =)

Kommentarer
Postat av: camilla Camelot

LÖÖV!

2010-05-05 @ 11:46:41
Postat av: Annika

Hej Wilda, jag tycker det är synd att man inte kan läsa flera av dina inlägg direkt efter varann....du hinner ju skriva 4-5 inlägg mellan gångerna jag är inne och läser. Ja, jag vet att jag kan klicka på de föregående....men jag är för otålig för att klicka igenom dom ett och ett.

2010-05-05 @ 13:38:46
URL: http://50ibkk.blogspot.com
Postat av: Ferferi

Jag vet precis hur du tänker, brukar tänka så själv. Och ibland är det nästan så jag måste påminna mig om att andra delar existerar och at någon just vaknat, går på toa, är på jobbet, ska lägga sig, pussas, duschar osv. Det är en intressant tanke.

2010-05-05 @ 14:47:51
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Ferferi

SV: Ja taxi är billigt här, i alla fall i jämförelse med Sverige. Dock vet jag inte med Bangkok. Skönt att det inte räknas, då joinar jag gärna!

Ang. iPhonen så strular den så mkt med mig just nu att jag inte orkar. Den är gammal och trötter så det får nog bli en ny. Men vissa bilder tas fortfarande med den, som t.ex bilden på mig på Le Memours och bilderna från första maj. Vad tänkte du på? :)

2010-05-05 @ 15:23:20
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0