Parisbloggar som inspirerar

Peppa för Paris. Det är vad jag ägnar mig åt nu även om jag i ärlighetens namn är minst sagt sliten från helgens vedermödor.

Ett gäng snitsiga Parisbloggar som står för inspirationen denna söndag är:

Snapshots från Paris hos Paris Daily Foto. Varje dag, väldigt aktuellt:

På franska med vackra och annorlunda bilder hos Eleonore:

Också på franska med rätt coola bilder ibland hos Cachemire et Soie. Får se när jag kan läsa texten utan google translate...:

Ouppdaterat men skönt skriven på SvD:s Parisblogg:

Lite fotoinspiration från mitt eget album (aka mapp) är inte heller helt fel:


Foto: Wilda Nilsson Triumfbågen en regnig dag

On y va.

La vie.

Kommentarer
Postat av: Solli

Jag söker oxå boende i Paris f.o.m januari, vi kanske skulle kunna hitta ngt gemensamt om du ska vara här några månader? kram!

2010-11-23 @ 02:09:57
URL: http://sollis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0