SIME Non- Profit 17- 18 nov

Idag och imorgon deltar jag på SIME och SIME Non- Profit! Jag representerar min förening Fokus Asien tillsammans med 3 andra. Ni kan följa oss på Twitter dessutom.

SIME Non- Profit är en del av den välkända konferensen SIME. Vi kommer delta i workshops, lyssna på föreläsningar och knyta kontakter med såväl organisationer som näringslivet. Särskilt fokus ligger på digitala möjligheter!

"Open for leaders from organizations that are helping others it is a top level knowledge sharing summit focusing on how digital channels, IT technology and social media can be used to improve the world"

Detta blir en grym chans att nätverka med såväl näringslivet som andra organisation. Givetvis hoppas jag att jag kommer att lära mig massor också.

Idag hålls bland annat workshopen "The Blogosphere Revised" som kommer bli grymt spännande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0