Armenien: Nästa resa bokad!

Den 26 september drar jag till Armenien och mer specifikt till Yerevan!

Jag har länge varit sugen på Kaukasus/ Svarta havet regionen och nu dök chansen upp genom att delta på en kurs genom PeaceWorks. Kursen handlar om social exkludering och miljöfrågor bland annat. På kursen deltar "ungdomar" från Moldavien, Italien, Armenien, Sverige och ett par länder till. Det kommer bli en grym erfarenhet! Tyvärr har jag på grund av plugget inte tid att åka vidare in i Iran... Det får bli en annan gång.

Vill du också se världen, få kompisar från hela världen, gå på gratis kurser och mycket annat? Då borde du bli medlem gratis i PeaceWorks. Är du intresserad av Asien borde du gå med i lokalföreningen Fokus Asien där jag är ordförande =)

PEACE OUT!



Bild: hule.fiu.edu

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Låter riktigt spännande! Hoppas att du får möjlighet att blogga lite! ;)

2010-09-16 @ 19:12:30
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0