Dagen då planet till Paris går utan mig ombord

Paris paris, det var verkligen vad jag ville. Med betoning på ville. Nu gör jag precis det jag vill genom att stanna i Sverige tills februari och sedan åka till Indien! Fast nog känns det konstigt att det typ är incheckning och jag inte är där.

Deprimerande nog är det ännu en tenta som upptar min tid men jag ska fixa klart den så att jag kan fira med finaste vännerna ikväll på Unberbara Bar och klubben Vibrations!

Förresten kan ni tjuvkika på min kommande artikel om att åka på roadtrip i Baltikum här. Do it. Och lägg wildanilsson.se adressen på minnet!


Foto: Wilda Nilsson-  I Lettlands skogar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0