Södra Laos

Laos är ett av mina absoluta favoritland. Det finns otroligt mycket att upptäcka, göra, se, smaka på, häpna över och så vidare. Därför skapar jag nya tipskategorin Tips- Laos för att jag ska kunna tipsa er om mina favoriter! Ännu mer om Laos blir det såklart i vår när jag bosätter mig där en månad. Jag kan knappt vänta!

Vi kör ett snabbt inledningstips!

Södra Laos, och närmare bestämt Bolaven Plateau, bjuder på så otroligt mycket! Vattenfall finns det flera stycken av som det jag fotat nedan till exempel. Du når ut hit från Pakse med ordnade turer, lokalbussar, som jag gjorde med hyrd lätt motorcykel eller som Chris på cykel.

Mer om Södra Laos skrev jag i denna artikel! Fler tips kommer såklart droppa in =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0