Jag vill till Paris!

Jag vill till Paris! Självklart är jag grymt glad över att vara i Asien men det är inte lång tid kvar här nu. Eller, hemresan är den 29 april men tiden kommer gå fort, det gör den alltid här borta!

Det är inför hösten jag planerar!

Och, jag är expert på att inte sitta och dagdrömma som många av mina läsare gör. "Åh, varför kan inte jag plugga i Thailand..."- står det i kommentarerna. Gör det bara!

Således jobbar jag för fullt med att ordna inför en flytt till Paris i höst. Vissa grejer måste falla på plats i planeringen bara. Tex finansieringen. Men om inte det ordnar sig till hösten kommer det göra det till våren. Vår i Paris är ju inte så tokigt det heller, na? (att avrunda meningarna på hindi är bra har jag hört!)

Jag har således ett stort Paris-sug som jag försöker fylla genom att läsa en hop bloggar från staden. De kommer komma upp i min "Bloggar jag gillar" kategori en efter en! Du säger väl till om du också har en utlandsblogg?

Ge mig Centre Pompidou nu! Gissa om jag kommer hänga där ofta när jag kommer till Paris. Det bästa är att det är gratis inträde på Paris muséer en dag i månaden och ofta finns andra typer av erbjudanden!


Foto: Wilda Nilsson (Utanför Centre Pompidou)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0