Intervju med Familjen

Jag intervjuade supergrymma Familjen (Johan T Karlsson) på Arvikafestivalen 2010 och nu ligger intervjun uppe på PeaceWorks hemsida! Klicka in och läs/ kika på bilder på stört!

Just nu är jag på Storsjöyran i Östersund med PeaceWorks! Det har varit ett riktigt skitväder ärligt talat men vi har lyckats få in en del medlemmar. Det är gratis att gå med i PeaceWorks och vi är en grym organisation. Klicka gärna in och bli medlem!

Familjens spelning igår natt i Badhusparken var helt underbar. Energin som sprudlade mellan scenen och publiken var helt enorm! Jag och Clara dansade nästan ihjäl oss och sjöng med på alla låtar. Halsen mår ju därefter idag. Efteråt lullade vi runt på festivalområdet i jakten på en efterfest. Gick inte så bra. Sämre festival får man förövrigt leta efter. Nu peppar vi till för att köra en sista dag i Fredstältet innan übergrymma Hoffmaestro och Chraa spelar. Som kanonavslutning på Yran blir det Teddybears!


Foto: Wilda Nilsson "Familjen på Arvika 2010"


Foto: Wilda Nilsson "Familjen på Arvika 2010"


Jag chillar lite i Fredstältet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0