Armeniens vackra landskap

Landskapet i Armenien är verkligen oerhört vackert. Det skiftar från öppen torr stäppliknande mark till skog och veckiga berg och kullar. Freedomtravel frågade om det är värt att åka dit och jag säger absolut! Särskilt om man som dom har en husbil! Tänk att själv kunna köra runt i Armenien och stanna på platser som verkar intressanta eller bara stövla rakt ut i naturen.

Det är ett extremt fotogeniskt land dessutom. Sedan sitter jag här och är lite för nöjd över min egen prestation som fotograf, fick ett gäng kickass bilder faktiskt trots att de är tagna från en bil i rörelse. Desvärre kan jag inte visa de bästa eftersom jag eventuellt kommer sälja dem men kika på denna bild med lite landskap och sedan Ararat i bakgrunden!


Foto: Wilda Nilsson

Kommentarer
Postat av: Bangkok Info

Schysst med Armenien och fina bilder!

2010-10-09 @ 19:21:58
URL: http://bangkokinfoblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0