Mors

Idag har jag varit ambitiös och fixat klart tentan innan frulle. Klockan är nu 0936 och jag är superhungrig. Ska nog gå och äta en baguette på Same Same Guesthouse, hehe. Alltså, jag har några riktiga "sakna svenskmat" moments nu för tiden. Så, jag tänkte lägga upp en önskelista! Gissa vem jag hoppas tar piken!?

* Té - Himlagott eller påsté i nån god smak som inte är äckliga earl grey, lemon eller så eftersom det är det enda jag får här om jag inte går en bra bit och sen betalar 50 baht för en liten kopp.

* Pepparkakor 

* Lösgodis! Tack Isabelle o Madde för lakritsen! Men, lite winergummin och sura flaskor vore nice!

* Müsli! Den som finns här är dyr som bara den. 2 paket Eldoradomüsli med nötter - inte den med frukt! Skulle göra mig så glad!

Nä, allt prat om mat gör mig galen. Måste äta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0