Snart Kho Phangan

Igar kom familjen antligen hit! Grymt! Plus att de hade med sig musli, pepparkakor, godis och knack! Sa klockrent, nu kan jag verkligen vara har borta i 5 manader till!

Jag motte dem pa flygplatsen igar och vi tankte ta en taxi in till stan. Desvarre trodde forarna till de stora bilara (som vi behovde med tankte pa hur manga vi var) att jag skulle ga med pa att betala 1000 baht. Puckon. Vi tog bussen istallet. Efter att ha installerat familjen pa hotellet (japp inget guesthouse an, vi vantar med shared bathroom, tradgardsmobeldyna-tunna madrasser och kackerlackor ett tag till) gick vi ut pa stan. Eller pa Khao San that is. Med storogd fascination ats det varrullar, pad thai och dracks ol. Middag pa Soi Rambuttri, det vanliga gatuhaket, och sen vinkade vi av Christopher som ar en angel och aker till on i forvag o fixar boende! Tack! 

Nu ar klockan 0850 och jag ska ga o hamta dem snart. Undrar hur jetlaggade de kommer vara? Jag var uppe tidigt tidigt och lamnade in massa skit pa forvaring, fick ga tva omgangar, jobbigt! Hur kan vi ha samlat pa oss sa mycket saker? Maste verkligen skicka hem lite efter nyar! Idag ska vi turista runt i Bangkok och jag ska leka guide!

Ikvall 1930 aker vi soderut med buss och sen katamaranbaten. Forsta gangen jag unnar mig den lyxen, men det kan ju vara skont att inte sitta o trangas pa dack... man vet juy bara for val hur mycket de overlastar Songserm batarna. 

Vi hors fran Kho Phangan imorn, tror jag! Forresten, jag fyller 22 ar snart! 29 december! woho!  

Kommentarer
Postat av: Sebbe

trevlig blogg du har =)

2009-12-27 @ 20:59:04
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0