God morgon!

Ibland är livet i en fläkt inte så fabulöst man kan tro. Tänk dig Carola eller motsvarande vindälskande människa och sedan hur irriterade de skulle bli om någon ställde fläkten bakom dem under ett uppträdande?

Att sova i med fläkt... nej, det blir inte som hemma. Fast, vi har bara till på söndag på oss att njuta av vår fula grön-blå fläkt från Carrefour så jag ska väl inte klaga. Har ätit riktigt frukost nu! Köpte bröd på Tops market igår, och här kommer ett insidertips (hehe), strax innan stängning rear dem ut färskt bröd, kakor och så vidare! Vilket budgettips va? Samma gäller på Gourmet Market på Siam Paragon- där får du galet god sushi sjukt mycket billigare innan stängning!

I alla fall. Bröd och té, det blir inte mycket bättre en söndag här borta. Söndag ja, idag kommer min söndag inkludera något som aldrig hänt förut. Visserligen ur ett undersökande syfte men ändå. Vad kan det vara?

Här är förresten det viktigaste och en stor anledning till att jag pluggar det jag gör:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0