Fullt upp i Pai

Vi har fullt upp i Pai och dessutom har vi inte lika god tillgång till wifi. Eller, det finns men inte på ställen vi kan plugga på alla gånger. Därav blir uppdateringarna lite sporadiska!

Igårkväll tog vi oss en promenad utanför Pai vilket var väldigt vackert. Min tanke var "powerwalk" men Chris hajjade inte konceptet. Det blev en normaltaktspromenad istället... Tänkte visa lite bilder från det strax!

Idag satt vi i sju svåra år på en restaurang imorse och väntade på vår frulle. De hade blandat ihop turordningen och vi väntade och väntade... ibland orkar jag inte med ineffektiviteten och allt strul. Vi kom inte igång med plugget förrän sent eftersom vi var tvugna att förska hitta ett ställe där det inte spelades hög musik men som tillåter att man kopplar in sin dator i väggkontakten. Batteriet på min dator suger så det är ett krav tyvärr.

Vi körde ut till "Boomelicous" som serverade grymma shakes men inte var jättebekvämt för studier direkt. Ge mig ett bord och en stol i normal storlek, hur svårt är det?

Aja. Jag måste få vara lite bitter här borta också trots att "jag har det så bra och lyxigt i Thailand" bla bla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0