Nu åker vi till Laos!

En sista sväng på Sunday Walking Street här i Chiang Mai hinner vi med. Ingen shoppingtur denna gång utan middag med kompisarna här. Plus att jag ska köpa massor av färska jordgubbar att mumsa på på bussen! Det är vi faktiskt värda med tanke på att resan är typ 12 timmar. Shit. Hela natten med andra ord. Fast vi är vana. 17 timmar i Indien är nog den längsta. Ett par omgångar 15 timmars i bland annat Burma har vi också hunnit med.

Mysteriet blir hur jag ska få på min cykel. Men som alltid i Asien löser sig allt. Du vet aldrig hur men löser sig gör det!

Snart är det jag som susar fram som på bilden nedan! Vi hörs imorn, kanske, förutsatt att jag hittar wifi ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh då är jag inte ensam om det då:D

fin bild!!

2010-02-21 @ 10:09:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: kristina

Lycka till.

Kram

2010-02-21 @ 10:11:51
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön söndag! ..eller är söndagen redan förbi i thailand kanske..?

2010-02-21 @ 12:52:36
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0