Solig morgon

Fint väder som vanligt idag även och det vid 8 när vi går upp är riktigt kyligt. Frulle på balkongen har avnjutits och nu vet jag inte vad jag ska ta mig för riktigt. Pluggade klart igår innan lunch trots att jag har till imorn kväll på mig. Jag känner mig som Hermione Granger i Harry Potter, haha.

Sitter återigen och lyssnar på The Virgins på Myspace. Hur elakt var det inte av Spotify att knipa kontot efter två veckor utomlands. Suck. http://www.myspace.com/thevirginsnyc

Jo, kvällen igår blev störtskön. Rak kom hit och kollade på cykel med mig. Trots hennes excellenta prutningsförsök (på thai) fick vi inte ner priset på cykeln. 11 500 baht vill de ha för en TREK 4300 från 2009. Ska kolla lite mer idag.

Sedan gick vi och käkade på en restaurang tillhörande ett GH, gott och billigt. Med oss hade vi en schysst tjej från Tyskland förresten. Vi tog en "Sangthew" (taxi typ) till nattmarknaden eftersom den tyska tjejen gjort illa foten och inte kunde gå så långt. Nu åkte vi inte till Night bazaar som bara har turistgrejer utan till en nattmarknad där bara massa thaitjejer shoppade. Tyvärr var det såklart thaistorlekar på allt... Vi köpte däremot en giantisk påse med minst 15 passionsfruker för 7 kronor. Sånt är alltid nice!

Måste visa en bild på min önskecykel:

Bild: http://shop.devercycles.co.uk/images/prod_2767.jpg

Kommentarer
Postat av: mamma

fin cykel. kanske är bra med en skärm bak för att slippa se "prickig" ut?

2010-02-03 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0