TV- spelsjogging? Say what?

Blev en "liten" sovmorgon idag... men, det är jag faktiskt värd eftersom jag var ute och sprang igår. 40 minuter i sträck vilket är smått otroligt med tanke på hösten/ vinterns bristande träningsdiciplin. Detta var alltså tredje joggingpasset på ett par månader. Woho!

Lite enklare för mig här borta då eftersom det är ljummet och skönt på kvällarna. Fast det är som att springa genom ett TV- spel. Man måste ducka för thaianpassade parasoller som sticker ut, akta sig för galna hundar, få hjärtattack av katter som hoppar ned från murar framför en, hål i marken är en regel snarare än undantag...

Tur då att man hinner lugna nerverna på dagarna på det ena eller andra caféet. Kolla in Chris varma choklad som han köpte häromdagen på Blue Dimond. Vet dock inte varför alla restauranger måste ha så cheesy namn...

Kika in senare för shyssta tips om aktiviteter med mera i Burma!



Dessutom, ett stort tack till Wiilow som utsåg mig till veckans blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0