UNg- bloggen av Sonay Jalili

Jag har tipsat om denna blogg tidigare och gör det återigen. Tack Sonay för din länkning till mig!

Sonay Jalili är ungdomssekreterare på Svenska FN-förbundet. Jag är medlem i Svenska FN- förbundet och tycker alla ni andra som vill verka för fred och mänskliga rättigheter också ska bli medlemmar! Gör som jag och lägg till UNg- bloggen på Bloglovin! 

Hennes jobb är verkligen ett av mina drömjobb för framtiden! Vad har du för drömjobb?



Bild: Skärmdump från http://ung-bloggen.blogspot.com/

UNg står finurligt nog för unga i FN. UN = FN på engelska. Smart va?

Ett till snabbt bloggtips: Seher, ordförande för LSU som är en paraplyorganisation för Sveriges ungdomsorganisationer, bloggar om mycket intressanta saker! Kolla förbi vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0