10:12

Upp och hoppa så där lagom pigg. Eller, det var ett ganska fint uppvaknande eftersom fåglarna sjöng precis som på sommarmornar hemma. Att humöret sedan kraschade när jag upptäckte myrinvasionen i min müsli är ju en annan sak...

Tack så mycket för alla fina kommentarer på sista tiden förresten! För er som undrar redigerar jag i Photoshop CS. Och, jag gör mitt bästa att svara i allas bloggar när ni skriver mer än enstaka ord. Däremot svarar jag inte på "hej, jag har en tävling/frågestund och så vidare".... men det förstår ni säkert varför!

Idag ska jag fixa åtminstone en header om jag hinner. Har en liten kö nu ju. Ska även plugga lite på nästa nästa veckas plugg. Och nej, jag ligger inte "före" utan eftersom jag och Chris delar på böcker kör han veckans uppgift nu, hehe. Det är billigare så! Kurslitteratur kostar satan...

Jag kan ju bjuda på en fruktansvärt rolig bild som mamma tog under jul när vi var på Koh Phangan!

Denna gris promenerade runt i sällskap av en hund på en strand på Koh Phangan. Den knuffade bort folk från sina handdukar och ja, agerade allmänt grisigt! Snacka om vardag i Asien!



Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Det är bra med raka och ärliga budskap, så man slipper att missförstå... Om jag var gris skulle jag också vilja ha ett sånt där budskap på ryggen.

2010-01-28 @ 07:27:19
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: saraa

söt gris :]

2010-01-29 @ 20:29:09
URL: http://jernetz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sen kommentar men tråkigt med myrinvasionenKram

2010-01-31 @ 11:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0