Fria Burma- Ett projekt av Fokus Asien

Idag är det dags igen för ett projektmöte med Fokus Asiens Fria Burma-projekt! Fokus Asien är lokalföreningen inom PeaceWorks som jag startat tillsammans med några andra som också brinner för Asienrealterade frågor. Vårt första projekt kommer att bli en fotoutställning om Burma där vi bjudit in olika föreläsare.

Läs gärna mer om oss på PeaceWorks hemsida eller på projektets blogg!

Underbart att jag äntligen hittat personer som är lika engagerade som jag själv! Toppen helt enkelt!

Vill du också engagera dig? Hör av dig till mig på en gång!

På bilden, några barn jag träffade i Hsipaw, Burma

Foto: Wilda Nilsson


Kommentarer
Postat av: Göthe

Hörde att ni fått in lite nytt blod i gruppen :P Kommer bli mäktigt

2010-07-22 @ 22:22:38
Postat av: Stella

Hur kan man som 17-åring engagera sig?



Gillar din blogg grymt mycket.

2010-08-09 @ 19:56:39
Postat av: Wilda

Hej Stella! Synd att du inte lämnat din mailadress så jag hoppas du ser detta. Du kan engagera dig genom att gå med i PeaceWorks www.peaceworks.se och ansluta dig till lokalföreningen Fokus Asien! Genom oss kan du sedan driva olika typer av projekt eller gå med i en arbetsgrupp för ett projekt som redan är startat! Kika gärna på www.friaburma.wordpress.com

2010-08-10 @ 13:33:20
URL: http://wilda.blogg.se/
Postat av: Anu Niskanen

Snygg blogg!



Jag delar ditt intresse för Burma.

2010-10-06 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0