Det går bra nu (igen)!

Vettefan vad som händer riktigt med saker bara flyter på. Det går bra nu kompis, det går bra nu! Fick svar från P3 Planet igår och de ville köpa mitt inslag om Bangkok. Dessutom kommer snart Utemagasinet ut med mitt personporträtt av den grymma cyklisten Lars Bengtsson. Jag har över tio grymma äventyrare att intervjua under sommaren och jag ska forspaddla med två av dem. Blir bra detta!

Plugget går fint, eller helt okej, och jag åker ju till Gotland i helgen och tar emot mitt stipendium. Om jag bara gör en bra B uppsats så kommer jag ha fått högsta betyg i allt det senaste året.

Var ute och sprang igår med. Till och med konditionen verkar vilja samarbeta med mig! Och så är jag verkligen glad att vara hemma med alla polare igen. Dessutom håvade jag in massa nya vänner på kursen i Holland. Har aldrig vart med om att en ihopsatt grupp klickar så bra.

Snart börjar mitt coola sommarjobb och innan dess ska jag på en utbildningshelg/ kick- off. Sen blir det Peace and Love. Kötta på bara.

Vi tar en köttbild bara för det. Så här fixar man lufttorkad Parmaskinka i Bangkok:



Hur går det för er? Har ni spännande saker på gång som börjar lossna? Berätta!

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Girl Power! Fasiken vad härligt! Kommer ihåg att du inte var så pepp på att åka ifrån Bangkok men nu verkar du ju ha det om möjligt ännu bättre. Den där parmaskinkan förresten såg... inte så tilldragande ut.

2010-06-02 @ 20:20:28
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Nilla

Det är exakt därför som jag älskar din blogg! Du har så många roliga saker på g hela tiden!! Jag fattar inte hur du orkar eller hinner med allt, men jävlar i det va ditt liv verkar va roligt och händelserikt! Btw grattis till stipendiet!



En helt annan sak.. Hur tror du det kommer vara i Bkk i oktober? Du var ju väldigt insatt i situationen när du var där nere, så tänkte fråga vad du tror.. Funderar på att boka en biljett nu och vara där nere hela oktober, men känns inte lönt att åka till Thailand om man bör hålla sig borta från Bangkok, för det är den staden som gör att jag älskar Thailand =)

2010-06-02 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0