Gotland över helgen!

Nu kilar jag till bussen och beger mig således mot Nynäshamn och Gotlandsfärjan. Kommer bli riktigt soft att besöka Visby. Vi kommer bo i en lägenhet precis vid Stortorget mitt i gamla stan. Underbart!

Imorn är själv stipendieutdelningen men det är på eftermiddagen. Med andra ord har vi nästan hela lördagen + hela söndagen att strosa runt på kullerstensgator, fota och ta det lugnt. Kan jag behöva! Å andra sidan ska jag kirra det sista med uppsatsen också. Får göra det på färjan tror jag! Multitasking liksom.

Jag vet inte om jag kommer ha internet i lägenheten däremot. Det visar sig! Hoppas alla får en grym helg så hörs vi på måndag om inte annat =)

Passande nog bjussar jag på en båtbild! Jag och Greenpeace fartyget Sirius i Amsterdam, Holland.



Mot Gotland! Woho!

Kommentarer
Postat av: Ferferi

SV: Usch jag vet och det värsta är när ingen uppdaterar, haha! Japp jag är kvar nästa vår såsom det ser ut nu. Superbra va!? Min adress finns på min blogg!

2010-06-04 @ 10:13:40
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0