Festmusik efterlyses?

Hallå hallå, nån som har lite bra kalasmusik på lager? Här på thai- tid är vi långt in i förfesten med ett födelsedagsparty att se fram emot! En DJ fyller år så vi ska möta upp i stan vid 12 eller nått för att haka på thai polarna ut =)

Men. blockparty är uttjatat och David Guetta bör gå och lägga sig. Ge oss mer!

Har du tips?

Langa?


Ja, inte Kent helst. Målet är inte trasiga handleder, haha! Men hur kul är det inte att ett guesthouse heter Kent här?
Fredagkvällen rullar! Har er kväll börjat?

Kommentarer
Postat av: Great Naked

jag är ingen riktig partygirl utan lyssnar på punk mest, så tyvärr har jag nog inga partytips :)



sv: Ja, det är klart; adopterar man en hund så ska det ju vara ett långvarit förhållande känner jag. Så om du eventuellt flyttar runt så är det lika bra att vänta ju :)



Min russell är inte så intensiv faktiskt. Visst behöver hon mycket motion och så, men det behöver ju alla hundar. Väl inne är hon lat och en riktig knähund :)

2010-03-19 @ 17:19:27
URL: http://greatnaked.blogg.se/
Postat av: camilla Camelot

Haha. Att jag och Matthias har en identisk bild från vår vistelse i Chiang Mai är ju en självklarhet. popparundren som vi är :)



Men remix på kent låtar är grymma att få upp humöret med. Töntarna till exempel. Ikväll är det kent spelning i göteborg med abonerad spårvagn från konserten, får se om vi åker med den.

Några bra låtar jag hittade snabbt:

Owl City - Fireflies har du väl inte missat, grym låt!

Addeboy vs Cliff - Beep my beep, får upp humöret

Lily Allen - Not Fair (Style of eye Remix) bra remix med lite poptempo.

Name the pet - Get on the bus.

Hoppas kvällen er blir grym!

2010-03-19 @ 18:19:39
URL: http://camillaskosmos.blogspot.com
Postat av: Suloora

Skrämmande bild ;)



www.suloora.se - listar alla e-butiker som skickar varor till Sverige

2010-03-20 @ 20:24:54
URL: http://suloora.se
Postat av: Kim Persson

Tycker om det du skrivit! Trevligt att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om varenda dag. ;)

2010-09-24 @ 11:23:54
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0