Amsterdam: Tips någon?

Nu börjar det dra ihop sig till min Hollandresa! Kommer bli grymt! Jag ska som sagt dit på en kurs om sociala medier i 10 dagar. Workshops, besök på NGO:er, interkulturella kvällar och mycket annat kul. Jag ska laga svensk mat en kväll och måste släpa ned lingonsylt till 23 pers, haha.

Nu efterlyser jag tips om Amsterdam! Vi kommer även vara i Bant, "norra" delen av landet så har ni tips på någonting där uppe också tas det gärna emot såklart.

Vad måste jag se, besöka, titta på, äta, uppleva, röka? Hehe.

Alltså, jag kommer dra så många dåliga Eurotrip citat. Hoppas folk har sett filmen, annars blir det kanske lite awkward när jag frågar om vi ska gå till club Vandersexxxxxxxxxxxxxxx eller se om vi kan få våra kameror rengjorda. Haha! Har ni läsare sett filmen? "Put your clothes on white boy!" Jag tror jag kan alla repliker!

Kolla på klippet! Jag dör!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag älskar också eurotrip! så sjuk! =)

2010-05-14 @ 11:39:16
URL: http://linnlundin.blogspot.com
Postat av: Ferferi

Kul! Jag har velat åka till Amsterdam väldigt länge nu. Har en vän som bor där... så lite avis är jag på dig nu minsann!

2010-05-14 @ 16:28:02
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0