Mat- (Kris)Tina live i min trädgård

Hehe. Jag är så rolig med mina torra ordvitsar, na? Men det såg ut som ett matlagningsprogram när mamma (dvs Kristina) styrde upp ett utomhuskök i lördags innan jag drog ut på festligheter i Sumpan. Vädret är ju kungligt nu och det bör såklart utnyttjas till max. Som när vi chillade i Marabou parken i helgen, picknickade på lördagen och åt på altanen igår.

Nu står en Mälarpromenix på schemat. Kolla in min trädgård under tiden om du har oturen att bo någonstans där änglarna pissar just nu ;)






Foton: Wilda Nilsson

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Haha din jävel! Ändå önskar jag dig en trevlig dag. ;)

2010-05-17 @ 18:52:24
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0