Mitt nya sommarjobb på PeaceWorks

I sommar kommer jag jobba för PeaceWorks Sweden (fd IKU) som eventkoordinator för Fredsturnén! Vi kommer resa runt i Sverige och besöka festivaler för att informera om olika vägar till fred, volontärarbete/ utbyte och hitta fler medlemmar! Förutom det kommer jag blogga och fota hela Fredsturnén och desstuom plåta och intervjua artister ute på festivalerna.

Låter det nice? Minst sagt!

Här kommer några av mina pics från förra sommarens fotojobb på Arvikafestivalen!


Foto: Wilda Nilsson
Maja Ivarsson från The Sounds på största scenen Vintergatan!


Jag får en autograf efter att ha intervjuat halva Mustasch, min första hårdrockskärlek! Danne Mc Kenzie, på bilden, är en grym trummis! 


Foto: Wilda Nilsson
Coola Adiam Dymott spelade på näst största scenen Apollo!

Ska du på någon festival i sommar?
I så fall måste du kommer och hänga i vårt tält!

Kommentarer
Postat av: Louise

Awesome! Grattis till jobbet :)

2010-05-08 @ 10:13:10
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: bea

fan va snygga bilder du tagit ju!

2010-05-08 @ 10:20:22
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice! Grattis!



Kommer ni till Malmö Festivalen?

2010-05-09 @ 00:03:02
Postat av: Wilda

SV: Tack!



Tyvärr gör vi inte det, utan de blir de större festivalerna. Även om jag personligen gärna skulle åkt till Malmö eftersom det brukar vara bra artister där =)

2010-05-09 @ 10:02:34
URL: http://wilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0