Stockholmskärlek!

Vet ni, jag är helt kär. I Stockholm. Det är så underbart att trilla runt på söder i solen. Stroa långsamt och ömsom sjunga med Ipoden och dansa. Japp. Det är precis vad jag gör faktiskt. Folk kikar lite märkligt på mig men när man ler mot dem skiner de upp.

Som Kim säger: Most happy days win!

Mitt i ett övergångställe på Götgatan stod en hop kids med skyltar. På dem stod "tuta för kärlek!". Nästan alla förbipasserande bilar tutade och ungdomarna jublade. Glädje och kärlek! Det är viktiga budskap det, ni!

Som avslutning på en härlig dag (okej, plugget var inte härligt) så är det picknick dags! Vin, mat och schysst sällskap. Tror fan inte det blir bättre! Eller jo, Ferferfi och Nilla, tack för peppen. Precis vad jag behövde!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Wiiee så du kommer forsätta att blogga? Slipper man oroa sig =)Är riktigt usel på att kommentera, läser bara en massa, men ska bli bättre på det! Förstår att det är roligt att få respons från sina läsare också =)

2010-05-31 @ 17:21:04
Postat av: Ferferi

Ja men fasiken, sluta inte!!!!

2010-05-31 @ 20:39:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0