Att korsa Stilla havet enligt Google

Att Kina och Google inte är bästa kompisar är gamal skåpmat. Liksaså att Googlebuggar kan vara det roligaste online. Ponera att jag är ute på färd och vill få en vägbeskrivning av hur jag tar mig från Taiwan till Kina eller från Japan till Kina.

Då blir det så här. Observera förslaget transportsätt över Stilla havet som jag markerat med rosa:

Från Taiwan till Kina:

Kolla stor bild här!

Ännu vildare blir färden mellan Japan och Kina enligt Google Maps vägbeskrivning:

Kolla här!

Precis vad som behövs för att lyfta en morgon^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha.. Ja, vattenskoter är nog att föredra före simning iaf.

2010-11-26 @ 16:15:38
URL: http://linneadaisy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0