Därför kommer 2011 bli kick- ass

2011 kommer bli grymt. Jag kommer hålla mig personligen ansvarig för att det blir så!

Kanske en dålig början med tre tentor varav en är 12 hp grammatik men sedan smäller det. Den 20 februari åker jag till Indien. Research i New Delhi först och sedan en månads hindi- kurs i Varanasi. Förhoppningsvis möter jag upp med Jenny i norra Indien innan jag beger mig mot Dharamsala för att göra mitt fältarbete.

Sommar i Sverige med Fredrik blir det då jag kommer hem dagen innan midsommarafton. Inte mycket mer att orda om än att vi kommer äga enligt stående rutin och dessutom återuppliva Måndagsgänget.

Förmodligen går en del tid åt till höstens planering. Vart det bär hän? Bangkok såklart! Och kanske även Tibet och Nepal för ytterligare fältstudier. Vill även besöka Kambodja som jag på något sätt lyckas hoppa över varje resa tidigare.

Hoppas alla ni andra också får (eller rättare sagt skapar) ett riktigt gott nytt år!


Varanasi, lite mer än en månad av 2011 spenderas i denna stad!

Och så laddar jag för eftermiddagens plugg med detta:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Woop woop! Later som en riktig nice planering av det kommande aret!

2011-01-02 @ 13:14:45
URL: http://jennyonthemove.wordpress.com
Postat av: Nathalie

Självfallet kommer 2011 bli ett grymt år för dig Wilda! Du är grym - vad kan misslyckas med den kombon? NOTHING!



Å dina jäkla indiska beats ;)

2011-01-02 @ 23:11:04
Postat av: wilda

Minsann!



Nathalie, haha, du har ju också din favorit^^

2011-01-04 @ 20:24:42
Postat av: Anonym

2011-01-06 @ 20:03:31
Postat av: Ellinor

Tänkte frågat vad som hände med Paris men fann svaret längre ned. Låter verkligen spännande med Indien; lycka till!



Kram

2011-01-06 @ 20:04:44
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 01:50:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0