Dagens... stuff?

Foto: Jag
Igår kväll käkade vi creps vilket var trevligt, på soi 12! Sedan gick vi till klubben Nest på soi 11. Mysigt med liggsoffor och divaner på 8e våningen. Drinkarna däremot smakade diskvatten om man jämför med Long Table. Överprisade tycker jag med tanke på kvaliten även om de i svenska mått mätt är billiga (320 plus vat o service charge). Att ta husets röda vin är smartare tror jag då det kostar 220 plus vat/service charge men det var såklart slut. Hur kan man få slut på dricka på en populär bar? Aja! Mysigt chill ställe att börja på om man ska till Bed sen i alla fall!
Idag har jag pluggat på Starbucks, käkat på marknaden och hittat Chris på Bug and Bee på MBK. HAn fixar nya glasögon. Hett tips det! Jag fixade mina på MBK förra året. Sjukt bra, snabbt och billigt!
Nu måste jag fixa mitt sim kort, suck. Sedan kanske det blir Bangkok Art and Culture Center. Lite shopping på Platinum bör hinnas med dessutom. Vi ska ju till Sirocco ikväll! Borde springa förbi Pantip Plaza också... en diktafon eller vad det heter att göra intervjuer med vill jag gärna hitta. Busy busy... dessutom går thai airways plan igen så vi blir nog inte fast här dessvärre... hehe.
Svarar på era kommentarer senare alt imorn!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är jag orolig! Hör av dig.

Kram

2010-04-22 @ 18:11:14
Postat av: Mikael

WILDA & CHRIS. KÄMPA DE SISTA DAGARNA NU!!!!!! Synd att vi inte hinner träffas!



2010-04-23 @ 05:36:20
Postat av: Lisa

Snälla du, kan du inte bara uppdatera en liten rad sa att vi vet att du är ok? Jag är lite orolig...



Kram fran Lisa

2010-04-23 @ 11:12:24
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0