Lumphini Park: Check!

Har vart runt i Lumphini och spelat in min vackra stämma. Vad sägs om stora ödlor, svanbåtar, jogging, utomhusgym och paraplytips? Precis. Det vill du lyssna på va?

Nu: Mot Surasak och ett för Bangkok mycket annorlunda tempel!

Sedan: Flodbåt och Chinatown en snabbis!

Lite mer sedan: Khao San Road för att hitta några random backpackers att intervjua!

Snarare senare: Klongbåt!

Senare: MBK, Bangkok Art and Culture Center, Siam Square med mera!

Ännu senare: BTS och MRT åkning.

På kvällen: Skybarer och uteliv!

Däremellan: Packa, betala räkningar, plåta, köpa lite grejer, äta, finna mig själv (damn it, ytterliggare 8 mån i Asien och jag har inte lyckats denna gång heller- 10 timmar kvar att försöka på!) och ja, allt skit jag glömt skriva!



Kanske kan jag klämma in en Purikura fotografering a la Japan style?? Denna maskin finns nära Siam Square! Jag återkommer med detaljer!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hej Wilda! Jag hittade din blogg via backpacking, har inte läst igenom så mycket av det du skrivit, men som jag förstår så reser du i Thailand, kan det vara rätt? haha :D Jag och min pojkvän Tobias drar ner 28:e augusti för att stanna ett år har vi tänkt, hur länge till stannar du där? Och vart nånstans befinner du dig i Thailand? :D



Wohooow, är skittaggad!



/Ann--Louise

2010-04-28 @ 15:11:27
Postat av: Karin

hum.. varför ser det kallt ut?:)

2010-04-28 @ 15:17:48
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0