Ode till filmjölken

Tjock och vit, du smakar inte skit
Underbart len, du är så fin min ven (vän...)...

Osv, osv, osv,

Visst, jag kanske inte är en poet men nog känns det himmelskt med svensk frulle! Filmjölk rocks! Jag är uppe tidigt, jetlag åt fel håll är inte så dumt, undrar om jag kan hålla kvar de vanorna? Hoppas det med tanke på hur sjukt mycket jag har att göra innan Amsterdam!

Måste säga tack till Freedomtravel och Björn med flera som skrivit så fint =) Då känns det värt att blogga!

Annars håller jag på att planerar in ett första möte på mitt nya jobb! Jobbet ska göras i sommar då men vi måste få ordning på planeringen redan nu såklart. Dessutom har jag ett gäng intervjuer att boka in och vissa att boka om nu när jag försvinner 10 dagar till Nederländerna. Sedan var det plugget också! Nu börjar den roligaste kursen, nämligen B uppsatsen! Jag får äntligen välja ämne själv och sedan skriva 30 sidor om det. Kommer bli knepigt att inte skriva mer om jag känner mig själv rätt.

Måste nästan outa mitt uppsatsämne: Burma. Och mer specifikt kommer jag skriva om Myanmar- China Crude Oil Pipeline (olja och gas) och hur detta kommer påverka Burma. Mycket intressant! Hoppas min uppsats kan komma oppositionen till nytta dessutom. Pressen är på topp as usual. Men seriöst, orka vara dålig liksom?



Här kommer en bild från Vertigo, Skybaren med bäst utsikt i Bangkok! Snart kommer massa guider till uteställen i BKK upp! Kika in senare idag för den första!

Kommentarer
Postat av: Ferferi

Fin du var och vad kul att vara tillbaka i Sverige tillfälligt. Speciellt på Valborg. Ät svensk mat för mig med!

2010-04-30 @ 12:27:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0